Folkets Parlament  

Gå tillbaka   Folkets Parlament > Folkets Parlament > Förslagslåda
PORTAL FORUM Registrera Bloggar FAQ Kalender

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-01-10, 16:09   #1
Joakim Kock (sp)
Joakim Kock
Politiker
 
Joakim Kock (sp)s avatar
 
Reg.datum: jun 2007
Ort: Genarp
Inlägg: 9
Exclamation Varför ingen flyktingpolitik?

Varför finns inte ett så stort ämne som flyktingpolitik i avdelningen "Sakpolitiska frågor"?

Är det menat att det skall diskuteras i det dolda under "Jämställdhet och integration"???

Varför denna flathet överallt i detta land? Detta är ett stort problem och det måste diskuteras!
__________________
//Joakim Kock - Vice ordförande och IT-ansvarig i Staffanstorpspartiet http://www.staffanstorpspartiet.se
Joakim Kock (sp) är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-13, 23:34   #2
Joakim Kock (sp)
Joakim Kock
Politiker
 
Joakim Kock (sp)s avatar
 
Reg.datum: jun 2007
Ort: Genarp
Inlägg: 9
Tycker nog att flyktingpolitiken är ett större ämne än "Stad och landsbygd" som fått en helt egen kategori.

Men som vanligt så är det väl så att ni som andra svenska politik forum inte vill skylta med flyktingdebatt på frontsidan, men att hacka på bönder det går fint.

Heter inte detta forum "Folkets parlament"?

Varför då inte låta folket diskutera det som diskuteras på golvet och i stugorna!

Ni klagar på att ingen har hittat hit? Ovanstående är säkert en av anledningarna!
__________________
//Joakim Kock - Vice ordförande och IT-ansvarig i Staffanstorpspartiet http://www.staffanstorpspartiet.se
Joakim Kock (sp) är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-14, 09:35   #3
Thomas
Thomas Lundberg
Medborgare
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Stockholm
Inlägg: 11
Citat:
Ursprungligen postat av Joakim Kock (sp) Visa inlägg
Varför finns inte ett så stort ämne som flyktingpolitik i avdelningen "Sakpolitiska frågor"?

Är det menat att det skall diskuteras i det dolda under "Jämställdhet och integration"???

Varför denna flathet överallt i detta land? Detta är ett stort problem och det måste diskuteras!
Svaret på frågan har du ju redan fått... Hur menar du att det visar flathet att kalla ett forum samma sak som det kallas i riksdagen?

Citat:
...men att hacka på bönder det går fint.
Var har det hackats på bönder??? Jag ser hittar det ingenstans, men om du hittar något så upplys mig gärna.
Citat:

Heter inte detta forum "Folkets parlament"?

Varför då inte låta folket diskutera det som diskuteras på golvet och i stugorna!
Hmm... jag tror inte att folk "i stugorna" diskuterar namnsättningen av forumsdelarna här...

Men, allvarligt - jag ser inte riktigt problemet: Om man vill diskutera flyktingpolitiken är det väl bara att göra det i det anvisade forumet?
Måste forumet heta "FLYKTINGPOLITIK" för att du ska kunna diskutera flykting/invandringspolitik?
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-17, 12:20   #4
Joakim Kock (sp)
Joakim Kock
Politiker
 
Joakim Kock (sp)s avatar
 
Reg.datum: jun 2007
Ort: Genarp
Inlägg: 9
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
Men, allvarligt - jag ser inte riktigt problemet: Om man vill diskutera flyktingpolitiken är det väl bara att göra det i det anvisade forumet?
Måste forumet heta "FLYKTINGPOLITIK" för att du ska kunna diskutera flykting/invandringspolitik?
Nej, men för att folk skall hitta hit! Trådämnet "Flykting politik" lockar betydligt mer skribenter än "Jämställdhet och integration" på en första sida. Tro mig.
__________________
//Joakim Kock - Vice ordförande och IT-ansvarig i Staffanstorpspartiet http://www.staffanstorpspartiet.se
Joakim Kock (sp) är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson